dijous, 21 d’agost del 2008

Molt temps sense escriure...i ja estem de tornada!

D’aquí a dos dies ja tornem a casa... oooh... quina pena! Crec que he trobat el lloc on m'agradaria viure! A la pel•lícula "Un lugar en el mundo" s'acaba dient que un sap el lloc on ha d'estar quan el trepitja... doncs a mi m'ha passat amb Belize o, millor dit, San Pedro... Sé que no serà l’últim viatge que faré en aquestes terres... quina pena em fa marxar! Tornem a estar a terres Belizenyes. Aquest matí hem tornat a creuar la frontera mexicana cap a Belize. Desprès d'escriure el post anterior a aquest, varem agafar un bus de Corozal a Chetumal. Entre ells hi ha la frontera mexicana així que ens van segellar el passaport desprès d'entregar uns diners, esclar... Varem passar per la 'zona lliure' on la gent va a comprar tot tipus de coses sense pagar taxes de cap tipus...i on, per cert, fa dues nits un mexicà va matar a un belizeny. Aquests no es poden veure... A Mèxic tot era més turístic que a Belize i, pertant, menys acollidor. Al arribar a Chetumal varem agafar un bus que, al cap de 6 hores, ens va deixar a Cancún. Allà els preus estan desorbitats. Com que hi van tants turistes amb grans transatlàntics la penya d’allà creu que tothom ha de tenir pasta com ells. Ja ens varem encarregar prou de regatejar tot dient-los que nosaltres viatjàvem amb tren i no arribàvem allà amb aquells grans transatlàntics... no ens veieu la pinta que fem? els hi dèiem... i colava! Aconseguíem rebaixes en els preus pertant va anar tot perfecte! A Cancún ens hi varem estar una nit. Com que no teníem temps per mes, no varem poder anar a Chichen Itza... ens ho haurem d'apuntar per un altre viatge. Així que varem baixar cap a Playa del Carmen amb bus i d’aquí a l'illa de Cozumel amb ferri. Cozumel va ser genial! Varem llogar una moto i ens varem recórrer tota l'illa en una tarda. Per vibrar! Quines vistes mes al•lucinants! El dia següent varem tornar a Playa del Carmen. Ens va agradar més que Cancún però era igual de turístic. Molts xiringuitos i carrers i platges... el carib! El dia següent, agafàvem les maletes per baixar cap a Tulum. És un poble genial. Allà hi ha unes ruïnes al costat del mar que et transporten a una altra època. Aquí ens varem separar amb la Sandra i cada una va anar al seu rotllo perquè això s'havia de viure sol amb les vibracions que et donava el lloc... buah... genial... alguna cosa de maia dec tenir... I varem dormir a un hostal amb tot de penya del rotllo per flipar... la gent viatja molt! I d’aquí varem petar a Chetumal. No hi havia gaire a veure però varem poder freqüentar els llocs on anaven els mexicans. Per cert, aquí un antro es una discoteca... A Chetumal hi varem estar dos dies i avui hem arribat a Corozal. Visitarem la casa de la mare d'en Danny (que varem conèixer a San Pedro) a veure com son les casetes d’aquí... i al vespre a prendre alguna cosa i a dormir que demà al mati volem anar a veure unes ruïnes que hi ha per aquí. Demà a la nit-matinada...agafarem un bus que ens ha de deixar a Belize on haurem d'agafar l'avio. Quina mandra.... No vull tornar! Però ho he de fer... així que ens veurem el diumenge (els que estigueu per la festa major de Taradell) i els que estigueu a Barna ens retrobarem el dimecres... Aaaaaaaaiiii... Em vull quedar...