dilluns, 4 d’agost del 2008

Un munt d'aventures ja...

Hola gent! Estem a Cayo Ambergris... una illa al nord de Belize amb platja de sorra blanca i mar d'un blau turquesa per flipar! Hamaques penjades al costat de la platja de les que t'hi pots estar sense pagar ni un dòlar... una passada! Demà marxarem a una altra illa que és més verge (Cayo Caulker) i, pertant, suposem que ens agradarà més. Aquí ja hem començat a fer vida social... Dormim a Pedro's Inn, un backpacker que no està a la guia de la lonely però que ens va recomanar en Roger i va encertar! L'amo és un home d'uns 50 anys però qui el porta és un tio amb unes rastes de metro i mig...jaja...diu que les porta des de fa 16 anys...ja us podeu imaginar! És un lloc molt divertit perquè hi ha gent del rotllo i a sota hi ha un bar on ja hem jugat a la wii...jaja... Tot això sembla divertit però les estones de mal rotllo que hem passat...teeela. Per començar varem passar una nit sencera (unes 15 hores) a l'Aeroport d'Atlanta fent un trànsit per agafar el vol a Belize. Allà varem trobar uns catalans que els havien desviat degut a una tempesta i havien perdut el vol d’enllaç a Barcelona...no sé com varen acabar... Varem aconseguir agafar el vol cap a Atlanta...no varem tenir nit...el sol ens acompanyava, feia el mateix recorregut que nosaltres, varem dormir poc. A l'avió varem trobar un català que es reunia amb la nòvia a Belmopan. Varem decidir compartir un taxi fins al centre de Belize. Però... la primera sorpresa... les maletes no van arribar!!! Com era possible? Cap de les dues maletes va arribar. Teníem dues opcions, resignar-nos i quedar-nos a veure si arribaven o començar el recorregut canviant-lo una mica per fer temps i esperar si arribaven. Varem optar per aquesta última opció així que, amb una mà a cada ou, varem marxar a Cayo Ambergris agafant una barca plena com una petera en direcció al cayo. Aquest matí hem trucat a l'aeroport per saber alguna cosa de les maletes. Ens han dit que segurament arribarien amb l'avió de les 12 del matí. Els hem dit que ens les enviessin a un aeroport (que en diuen ells) de l'illa. Fa poc que hi hem anat i ens han confirmat que les maletes estan a Belize i que aquesta tarda ens arriben. Així que seguirem el viatge amb comoditat però amb mes pes... Sabeu que l'any que vé marxaré amb una maleta mes petita? No val la pena carregar tant...bé hem pogut sobreviure aquests dies!!! Un apunt gastronòmic: el menjar és per flipar! Tornaré com una vaca...al matí he menjat un burrito (entre crep i truita amb trossos d'amanida i pollastre dins...rotllo kebab) i al migdia rice & beans amb pollastre... mmm... per llepar-se els dits! Aquesta nit anirem a la platja que es veu que hi ha un espectacle amb tambors...a veure que serà...això promet! Més que recomanable tot plegat! Més endavant ja penjarem fotos...d'alguna platja del carib... ;) De moment, estem en la part de vacances de relax...ja s’anirà animant la cosa! Cuideu-vos molt! Continuarem escrivint...